Bu Blogda Ara

14 Temmuz 2013 Pazar

Resulü Ekremin Duası

Hz Ayşe (r.a) dan rivayet edildiğine göre: Resul-ü Ekrem (s.a.v) şöyle dua ederdi:
       Allahümme inni euzu bike min şerri ma amiltü ve min şerri ma lem a'mel.
Allahım şimdiye kadar yaptığım ve bundan sonra yapacağım işlerin şerrinden sana sığınırım.
       İbn-i Abbas radyallahu anh dan rivayet edildiğine göre Resulullah (s.a.v) hep şöyle dua ederdi:
       Allahümme leke eslemtü ve bike amentü ve aleyke tevekkeltü ve ileyke enebtü ve bike hasamtü ve ileyke hakemtü, fağfir-li mâ kaddemtü ve ma ahhartü ve ma esrartü ve ma a'lentü, ente'l mukaddimüve ente'l-muahhir. La ilahe illa ente.
      Allahım !
Sana teslim oldum, sana inandım, sana güvendim. Yüzümü, gönlümü sana çevirdim, senin yardımınla düşmanlara karşı mücadele ettim. Kitabın ile hükmettim. Şimdiye kadar yaptığım, bundan sonra yapacağım gizlediğim ve açığa vurduğum ve senin benden daha iyi bildiğin günahlarımı affeyle. Öne geçiren de sen, geride bırakan da sensin. Senden başka ilah yoktur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder